Alice Lilja

HOME, THURSDAY.

Halloj på er. Nu är jag hemma efter skolan, slutade vid 14.50 & var hemma runt 4. Min älskling kom & hämtade mig på stationen & skjutsade hem mig, så fick jag pussa lite på honom också ♥ Imorgon är det äntligen helg! Ska bli så himla skönt.
 
Idag i skolan så hade vi samhäll & estetisk komunikation. Vi höll på i photoshop & gjorde en bild. Kan visa er sen. :) Så det har varit himla kul idag. Fick även min dator också, en MacBook Pro, så nöjd är jag! Så jag ska sitta & pilla med den hela kvällen, ladda ner lite saker oså. :) Imorgon har vi foto hela dagen, det ska bli roligt att se vad vi får göra då! 
 
Har inte fört över mina bilder från gammla datorn än, så har inga bilder att lägga upp tyvärr. :( 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback