Alice Lilja

In progress.

Hej på er! Ledsen att jag inte uppdaterat under helgen, men jag har haft massa att stå i hela helgen! Vi håller ju på och gör om i köket, och det är det vi har hållt på med hela helgen! Det börjar äntligen lika något nu, så himla fint kommer det bli när det är klart! :) Förutom det så har vi grillat, varit inne i Örebro och handlat lite och sen inte så mycket mer faktiskt. Men det har varit en väldigt produktiv helg vilken är väldigt skönt, vi vill ju få klart här inne så fort som möjligt! :) 
Söndag idag, vi har precis ätit kvällsmat och nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Marcus ut och övningsköra lite. Hoppas ni haft en bra helg ♥
 
 
Här får ni en liten tjuvkik, jag visar självklart när det är färdigt sen!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback