Alice Lilja

Övningskörning + mellis.

 
Hej på er! Söndag idag, tråkigaste dagen på hela veckan haha. :( Idag gick vi upp tidigt, vid 9 ungefär, det var väldigt skönt att vakna utvilad på en söndag haha! Så satt vi i soffan en stund och tog det lugnt, lagade mat och sen åkte iväg för att köra lite grejor. :) Nu på eftermiddagen har jag övningskört med min mamma i ca 2 timmar, och det gick kanonbra idag!! Så stolt hihi. Körde på vägar lite överallt och allt gick himla bra faktiskt. Nu sitter jag hos mamma iallafall och äter lite mellis, väldigt sen sådan haha men har inte ätit sen typ halv 12 så var himla hungrig! Senare kommer min älskling och hämtar mig igen ♥ 





Felicia
04 April, kl. 17:44 | Blogg; http://ppewdiepie.blogg.se/

allt bra?:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback