Alice Lilja

10 till 1.

10 saker du vill göra innan du dör: Plugga på högskolan och få jobba med det jag vill, gifta mig, skaffa barn, åka till Afrika och hjälpa dom utsatta, köpa ett hus utomlands, få barnbarn, träffa Chad Michael Murray, vinna på lotto, bada med delfiner och åka på safari. 
 
9 saker om dig själv: Jag älskar att shoppa, jag är en bra lyssnare, jag tänker alltid på alla andra innan jag tänker på mig själv, jag pratar nästan inte med någon om hur jag mår, att mysa är typ det bästa jag vet, jag hatar att inte veta vart jag har folk vill alltid känna mig stabil och säker, jag har gröna ögon hehe, jag har väldigt lätt för att skratta och ha kul, jag trivs i min livssituation jag har nu mår himla bra med alla fina människor runt omkring mig.
 
 
 
8 sätt att vinna ditt hjärta på: va charmig, glimten i ögat, överraska mig, ge komplimanger, vilja ses ofta och hitta på saker, var romantisk, visa dina känslor, mysa massor hihi 

7 saker du ofta grubblar på: vad jag ska göra efter gymnasiet, att jag måste ta tag i att skaffa ett jobb, vad som händer när man dör, varför vissa människor ska ha jättemycke pengar och vissa inget alls, vilka människor som faktiskt är värdefulla i ens liv och vilka som bara är skit, att jag är jättestressad över körkort trots att det är 5 månader kvar tills jag fyller 18, hur vissa människor kan må bra av att skada andra 
 
6 kändisar du tycker är snygga: Danny Saucedo, Channing Tatum, Chad Michael Murray, Jensen Ackles, Zac Efron och Hugo Rosas 
 
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: Somna osams, leva hela livet ensam, färga håret svart, dö innan mina barn, se mina älskade bli skadade
 
4 saker du köpt den senaste månaden: Michael Kors väska, kläääder, skor, mat
 
 
3 sätt att få dig le/skratta: säg nått roligt, säg nått gullig, ramla och slå dig haha
 
2 gamla favoritlåtar: Atomic Kitten - Tide is high, Train - Hey soul sister
 
1 sak folk inte visste om dig: några av de människor som är närmst i mitt liv, ogillar jag väldigt starkt 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback