Alice Lilja

Äntligen varmt

Efter att det har varit regn o kallt ett tag nu har jag blivit likblek igen haha :P så nu sitter jag ute och tar vara på solen!
Min stackars älskling har blivit sjuk så han får ligga inne :( inte för han gillar solen men endå haha!

Har iallafall haft två roliga dagar tisdag onsdag tillsammans med kul människor! I tisdags så hade vi myskväll med Collis, Anton, Elias och jag o Marcus, vi satt uppe till typ 5 och titta på tv o pratade. Och eftersom dom sov här allihop så umgicks vi igår igen!
Igår så övningskörde jag också med trafikskolan, det gick jättebraaa! Hon sa att jag körde som att jag redan har körkort hihi.
Idag blir det förmodligen bara en lugn dag, skönt ibland. Och imorgon ska jag iväg till Örebro med mamma för att handla presenter till min babe som fyller på lördaaa!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback