Alice Lilja

Hej på er!

Nu sitter jag vid datorn för första gången på jag vet inte hur många veckor! Det har varit så himla skönt att inte tänka på bloggen, bara ha roligt under sommarlovet! Jag har maaaassa kul saker så att jag knappt kommer ihåg vad jag gjort haha, har iallafall haft massa bra dagar/kvällar tillsammans med mina fina vänner, pojkvän och familj. Solat, badat, grillat, åkt på utflykter, varit på bilträffar osvosv. Och så har jag ju varit i Loooondon med ida!! Vi kom hem i fredags natt, och har haft det sååå himla bra. Shoppat så hiiimla mycket haha! Ska visa er i ett inälgg senare om ni är intresserade av att se! 
 
Idag är det jättevarmt ute och jag har suttit vid poolen och solat sen jag vaknade. Nu har jag varit inne en stund och satt igång en tvätt och diskat lite. Och packat upp det sista. Mamma m. familj kommer strax hit och ska titta vad jag köpte i London, så ska jag ge dom lite presenter jag köpte åt dom när jag var borta hihi. Sen senare i eftermidag ska vi äta middag med Marcus familj. :) 
Och idag är Marcus sista semesterdag för imorgon börjar han jobba igen. :( Kommer va så trååkigt att vakna själv varje morgon buhu. Men det är inte så länge kvar innan skolan börjar dock..både längtar och inte, skönt att få rutiner men bajs att gå i skolan haha! 
Nu blev det ett himla långt inlägg men jag har ju inte skrivit här på länge! Hoppas ni haft en himla bra sommar såhär långt iallafall, för det har jag! Puss o kram så hörs vi senare!
 
 detta är jag ifall ni glömt bort hur jag ser ut haha=)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback