Alice Lilja

Helg

Hejsan! Gårdagen spenderades i Örebro på sverigeträffen och streetmeet på kvällen/natten. Hade så himla kuuuul o träffa massa människor ja inte träffat på evigheter ♥ Men min mobil vart snodd vilket var mindre kul.......men imorse när jag o Marcus gick ut o rökte så hade nån varit här o lagt den i en plastpåse utanför dörren????? Hur läskigt??!?! Sååå om nån vet nånting så kan den ju höra av sig till mig, för jag tycker det är väldigt obehagligt haha.
Annars så är det söndag idag, o jättetråkigt väder. Men de är mysigt de med ibland hihi. Nu ska jag när som helst ut o övningsköra och handla med mamsen, kulkul. Sen ikväll ska jag ha myskväll med min man har jag bestämt hihi♥
 
har inga nya bilder typ...så fick bli en gammal från den tiden jag kunde le med tänderna:P





ebba
08 August, kl. 14:45 | Blogg; http://ebbabomaan.blogg.se

Sv; tack :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback