Alice Lilja

Godmorgon!

Hej på er. Jag vet att jag är himla dålig på att uppdatera, men det är lov, och jag har haft så himla mycket att tänka på. Det har hänt så mycket runt om kring den senaste tiden. Plus att jag inte haft internet på varken telefon eller i datorn.
 
Men iallafall så mår jag bra, jag fick massa fina presenter på julafton, shoppade maassa fina saker på mellandagsrean och vi hade fest hemma på nyår! 
Nu är det 2013. Det känns inte som det, men jag känner på mig att det här året kommer bli himla bra! 
Jag har min underbara pojkvän som är den bästa som finns och som lyser upp alla mina dagar ♥ Fantastiska vänner som gör dagarna mycket lättare, och en himla fin familj som jag förövrigt saknar väldigt mycket!
 
Nu ska jag och min man gosa ner oss i soffan och titta på oth, morgonmys ♥
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback