Alice Lilja

Min helg!

Hej på er! Har inte alls uppdaterat bra i helgen, men jag har haft fullt upp att umgås med Mathilda! 
I fredags hade vi myskväll, var hemma och tittade på filmer med grönsaker och dipp. Igår var vi hemma på dagen först, åt mat och sen började vi fixa oss. Sen vid 6 åkte vi ut tillsammans med min älskling, Rasmus och Budda. :) Vi åkte bil till olika destinationer, spelade musik och drack lite. :) Sen kom vi hem vid halv tolv så satte vi oss och tittade på två filmer innan vi gick och la oss! 
Idag ska vi inte hitta på nått speciellt, Mathilda ska strax åka hem då ska jag städa undan lite och duscha oså sen får vi se om jag och min man hittar på något eller om vi bara har myskväll eftersom att det är söndag idag..
Tack för en himla bra helg iallafall, de måste vi göra om snart! ♥
 
 





Nelly Stigh
01 January, kl. 13:07 | Blogg; http://nellystigh.blogg.se/

va härligt:)
kraam

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback