Alice Lilja

Mys med mammi

Godkväll. Mamma kom hit vid sex någon gång och hämtade mig, så bytte vi plats så jag fick köra hihi. Körde till Askersund där vi parkerade och gick och köpte glass och satte oss vid hamnen, det var någon kosert där också så vi fick lite musik på köpet.♥ Jag tycker att Askersund är så himla mysigt på somrarna! Så satt vi där en lång stund och pratade och hade det mysigt innan vi skulle åka igen. Körde runt lite överallt i Askersund innan vi åkte hem också, för att övningsköra lite extra hihi. Det går faktiskt väldigt bra för mig att köra nu, jätteroligt! Ska skriva in mig på körskolan nästa vecka och börja med körkortet. :) 
 
Nu är jag hemma och väntar på att min babe ska komma hem med en kyckligsallad till mig hihi, är så himla sugen på det. 
Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Supernatural tills han kommer hem, puss och kramisar
 
godaste glassen hihi





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback