Alice Lilja

Half week done

Hej på er! Idag är det onsdag, vilken betyder att typ halva veckan redan gått..dock så är imorgon min sista dag på jobbet för den här veckan, vilken är jätteskönt! :) Fast ska egentligen inte klaga, har ett så himla bra sommarjobb! 
Idag så har jag varit med en hundvalp typ hela dagen på jobbet, så himla sööt! Slutade vid halv två, då åkte jag in till Örebro och träffade Nichole. Nu är jag hemma och ska lägga mig i soffan och dunka musik för jag är ensam hemma, älskar det ibland haha. Sen måste jag duscha och tvätta håret också, för imorgon ska vi ha midsommarfirande på jobbet. :) 
 
 
sötaste lille hundisen
 
 
 
hon blev trött och tyckte de va varmt när vi var ute, så hon la sig under en buske haha! Vilma (eller Wilma??) heter hon föresten hihi.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback