Alice Lilja

Sol sol sol

Heej på er kära vänner! :) Denna dagen har varit himla skön med massa sol. 
Började dagen med att åka in till Hallsberg för att gå till ungdomsmottagningen, blö. Efter det så mötte jag upp Lina och har varit med henne enda tills nu då jag tog bussen hem vid typ 5. :) Vi har solat och pratar massssor, har rätt mycket prat att ta igen ju! Har iallafall haft en himla trevlig och kul dag ♥
 
Nu är jag som sagt hemma, sitter ute i solen och har det bra. Fick reda på att jag börjar jobba på måndag också, gött med lite pengar men tråkigt att jobba hela dagarna..
Nu ska jag sola lite innan jag ska in och laga mat, har inte ätit nått på heeela dagen haha, magen är tom. :( jaja, ha de bra!
 
 
bild från helgen. ser flintis ut hehe





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback