Alice Lilja

Dagens lunch.

Åh idag åt jag och Nichole sallads buffé till lunch! Och det var det godaste jag ätit på lääänge!! :) 
 
Skitväder ute, spöregnar och jättekallt...usch. Men jag är endå glad för att jag och Nichole har varit så himla effektiva i skolan idag! Vi har gjort klart varenda uppgift vi hade att göra, hela 7 (!!!!!) stycken. Så himla bra känns det!
 Sitter iallafall hemma hos mamma och väntar på att hon ska komma hem så ska vi övningsköra hem. Skönt att hålla igång med körandet, har kört 2-3 gånger varje vecka dom senaste månaderna! 
När jag kommer hem måste jag diska och laga mat...kulkul. Är verkligen skittrött så ska fixa allting fort, sen slänga mig i soffan och titta lite tv och gå och lägga mig tiiiidigt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback