Alice Lilja

Sommaren blev plötsligt grå

Hello! Som rubriken lyder, helt grått och trist har det helt plötsligt blivit ute...så himla tråkigt. :( Vill ha sommar på riktigt nu ju. 
Dagen idag började med nationella i matte i fyra timmar, första delen gick som den gick men sista delen tror jag gick bra! Efter nationella hade vi idrott ute i regnet och spelade softball, trots vädret var det faktiskt ganska kul! 
Efter det åkte jag hem till pappa en sväng, sen åkte han och jag ut och övningskörde och det gick braaa. :) Och grattis världens bästa Ida itll körkortet!!! ♥ Nu är jag hemma och har precis duschat, ska börja packa ihop lite tills imorgon, vad jag ska ha med mig och kläder osv. Invänta min man som är ute och far så jag får pussa lite på honom också ♥ Kram på er
 
i'm smiling trots vädret hehe, men skulle le meeer om det kan bli sommar nångång TACK. :)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback