Alice Lilja

23/11

bild från förra helgen

Godmorgon på er! :) 
Igår krånglade internet hela dagen, därav ingen uppdatering..sen så drog vi iväg på kvällen så då hade jag varken tid eller lust hihi.
Dagen igår började med att jag och min älskling åkte iväg till Örebro halv 9 för jag skulle vara hos tandläkaren, så nu har jag jätteont i munnen haha. :( 
Sen åkte vi hem direkt och somnade till klockan 14 ??!!? fattar inte ens hur det var möjligt haha.
Då när vi vaknade så åkte vi och hämtade Tobbe samt handlade lite. När vi kom hem började vi göra oss iordning för vid 6 var vi bjudna på middag! Smörgåstårta blev det, muums. 
Sen hade vi lite svårt för att bestämma oss vad vi skulle göra på kvällen haha, men det blev tillslut att vi, Sandra, Tobbe, Oscar och Robin åkte runt och träffade folk och drack i bilen haha! Hade en jättekul kväll ♥
 
Idag mår jag bra faktiskt för ovanlighetens skull haha, lite trött bara. :) 
Nu ska jag laga frukost och sätta på nån film så får vi se vad som händer idag! Kramisar





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback