Alice Lilja

My favourite lipglosses

 
Det här är mina favoritläppglans! De fem små läppglansen är ifrån Mary Kay och de två andra är ifrån Nordic Cap.
 
 
 
caramel kiss - vet ej - coral rose - dreamy mauve - red passion
 
 
 
(Väldigt dålig bild, ber om ursäkt!!) Finns inga speciella namn på dessa glans, men som ni ser är det till vänster väldigt ljus, det syns knappt utan är bara glitter, det andra är rosa med glitter. 
 
Som ni säkert vet så älskar jag ju smink! Så nu tänkte jag börja dela med mig lite av vad jag gillar för olika sminkprodukter, och idag fick det bli läppglans!
Detta är då mina favoritglans, och min absoluta nummer ett är nog coral rose från Mary Kay! 
Mary Kays läppglans är lagom pigmenterade och håller länge på läpparna, och det finns hur många läckra färger som helst! Både med och utan glitter. 
De från Nordic Cap är också väldigt bra för att vara så billiga! Håller inte lika bra, men helt okej endå. 
Någon speciell färg ni gillar? ♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback