Alice Lilja

Tips - Lösögonfransar.

 
 
 
Lösögonfransar är ett smart och praktiskt sett att få längre eller fylligare ögonfransar på ett kick! 
Det att dyrt att förlänga fransarna, och alla kanske inte vill ha det varje dag. Därför är lösögonfransar perfekt!
Man kan använda det när man känner för det, (jag föredrar fest eller annan stor tillställning), det är enkelt att sätta på samt ta bort! 
Det finns massor utan olika märken och modeller på fransarna, som mina ni ser på bilden. Mina favoriter är långa och inte för tjocka! Då tycker jag man får naturligast resultat. :) 
 
Lösögonfransar finns att köpa nästan överallt. På internet, alla sminkaffärer, H&M och säkert endel matbutiker också. Kostar ungefär mellan 40-100kr. 





MATILDA
11 November, kl. 16:39 | Blogg; http://matildays.forme.se

älskar lösögonfransar, blir så snyggt! dock använder jag det knappt för det är jobbigt att sätta på dom :(

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback