Alice Lilja

Michael Kors - Makeup Line

 
 
Michael Kors har kommit med en sminkkollektion! Det är väldigt starka och vågade färger i kollektionen, men även nude och glammigt. Jag tycker inte alls att produkterna var speciellt dyra för att vara ett fint märke. Produkterna ligger mellan 2-500kr ungefär vilket är helt okej pris tycker jag. Jag tycker också att det är väldigt fin design på alla saker, guldigt och lyxigt.
Jag ska absolut kolla in denna kollektion lite närmare! Är sugen på det lila-aktiga nagellacket på bilden, ser himla fint ut! Även en parfym ska jag kolla in. Detta är en stor hiss från mig än så länge!
Och alla lär ju veta vid det här laget att Michael Kors är ett av mina favvomärken hihi...älskar allt han gör ♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback