Alice Lilja

Mysfredag.

 
 
 
 
Efter att jag började dagen imorse med att titta på några oth avsnitt så blev jag tillslut uttråkad haha..så jag bakade lite istället! Gjorde himla många kolakakor och så blev det några muffins också med olika topping, bland annat hallon och choklad. Himla gott blev det iallafall! :) 
 
Sen framåt lunch kom min älskling hem, och då skulle vi iväg till Örebro så båda hoppade in i duschen och fixade iordning oss så åkte vi, Emma, Tobba och Ida iväg till Örebro och titta runt i några affärer samt handlade mat. Så nu har vi + Emma och Tobba precis ätit god kvällsmat! Killarna spelar och jag o Emma väntar på att Idol ska börja! Mysfredag ♥





Malin "Pinkpiercing" Johansson
10 October, kl. 21:47 | Blogg; http://pinkpiercings.se/

Dom ljusa muffinsarna med sylt i ser goda ut :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback