Alice Lilja

11 frågor

1. Nämn bloggaren som har nominerat dig och tacka för nomineringen!
 
2. Svara på de 11 frågorna som den ställt.
 
3. Nominera 11 Nya bloggare.
 
 
 
Jag blev nominerad av Netti, tack :D ♥
 
 
1. Hur skulle du beskriva din blogg? Som det står i min beskrivning haha. ;) Min vardag som mamma blandat med saker som ligger mig varmt om hjärtat!
 
2. Vad gillar du mest att blogga om? Oj vad svårt, jag gillar att blogga om allt som intresserar mig haha. :) 
 
3. Vilka är dina favoritbloggar? Läser faktiskt inte så många bloggar längre mer än de vänner som har bloggar och typ skvallerbloggen och Gabriella Joss. :)
 
4. Har du några sommarplaner? Vi har ingenting spikat än, men har väl lite planer på minisemestrar, bland annat Grebbestad. :D
 
5. Vilket är ditt drömresemål? Jag vill verkligen åka tillbaka till USA. Och Australien, Paris och Bali skulle jag gärna vilja åka till. 
 
6. Vilket är ditt favoritsminkmärke? Mary Kay, Makeup revolution och Gerard Cosmetics.
 
7. Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Att jag oftast har en positiv inställning till saker, att jag verkligen bryr mig om de som står mig nära och att det går att lita på mig till 100%. 
 
8. Favoritfärg? rosaaa och ljuslila gillar jag också
 
9. Vart shoppar du helst dina kläder? Där jag hittar nått fint haha. Det är verkligen så himla blandat.
 
10. Har du några tatueringar? Japp 8st tror jag det är.
 
11. Vilken skönhetsprodukt skulle du inte klara dig utan? Återfuktningskräm. 
 
 
Jag utmanar Amanda och alla andra som vill görna detta. ;) 
 
 
 





MALIN
04 April, kl. 14:23 | Blogg; http://malinkirstine.se

Kul att läsa :) Jättefin bild på dig dessutom! Kram

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard
04 April, kl. 15:47 | Blogg; http://emma.beautyboulevard.se

Jättehärliga frågor, så roligt inlägg! :D Rosa är ju en underbar färg verkligen! Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback