Alice Lilja

Tröttmössa idag

 
 
Godmorgon på er! :D Min lilla loppa ligger fortfarande och sover, så söt i sin nya pyjamas. ♥ Vi somnade runt midnatt igår och jag vaknade vid halv 10, skönt. :) Nu sitter jag i soffan och har precis ätit frukost och väntar på att Cornelia ska vakna så jag kan mata henne och sen börja göra oss iordning för vi ska ta en sväng till marieberg och köpa ett fotoalbum och paraply tänkte jag. :) Även kolla på lite skor hihi! 
Idag är vädret rätt mulet, men fortfarande varmt iallafall. :) Glad så länge det inte regnar! KRAMISAR





Linda
04 April, kl. 10:17 | Blogg; http://holen666.blogg.se

Vilken sömntuta! Här är det också mulet, det kommer ner en och annan snöflinga också..... så idag vet jag inte om det blir någon promenad.

Carolina Thoor
04 April, kl. 10:19 | Blogg; http://knaset.blogg.se/

Söt hon är! Låter som trevliga planer, saknar marieberg. Får passa på att åka dit och shoppa lite nästa gång jag besöker min mormor och morfar :)
Tråkigt med mulet väder även - här är det soligt och fint, men varmt vet jag ännu inte! :)

Sv; åh tack ska du ha :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback