Alice Lilja

Budget tips

 
 
Nu tänkt jag tipsa er om tre budgetfavoriter bland mitt smink som jag använder i princip varje gång jag sminkar mig. :D Jag har supermycket smink, men dessa tre saker har verkligen fastnat hos mig! Allt finns att köpa i Sverige, både på internet och i butik.
 
Settingspray från Makeup Revolution - Mattar ner ansiktet och håller det matt samt gör så att sminket sitter längre och bättre. Funkar superbra och kostar ca 50kr. 
Concealer från Wet n Wild - Denna använder jag alltid, under ögonen, runt näsan och alla andra ställen jag vill ha concealer på. Det är den absolut bästa concealern jag har testat, och den kostar bara ca 30kr!!
Rouge från Nyx - Superfin färg som sitter kvar på kinderna hela dagen! Finns i massor med olika fina färger och kostar ca 90kr.  
 
KÖP KÖP KÖP :D 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback