Alice Lilja

Förlossningen

 
Igår fick vi lite hastigt åka in till förlossningen och spendera kvällen där! Jag fick en blödning som var tvunget att kollas upp. Det var abslut inget farligt och det är ingen fara med varken mig eller bebis, båda mår super! Dom trodde att det kunde vara något som är påväg att starta eftersom att jag gått med rätt jobbig ''mensvärk'' till och från i typ en veckas tid, men det är inget som är konstaterat utan det är bara att vänta och se. :) Vi hoppas att hon vill stanna inne ett par veckor till. :D 
-
 
Idag är det söndag vilket nästan alltid betyder städ- och fixardag. Idag är inget undantag utan det ska plockas undan och städas lite! Men ikväll ska vi faktiskt åka iväg och titta på bio! Linus ville så gärna se en film som precis kommit ut och jag tycker det är bra att passa på nu innan bebis kommer ♥ Så det ska bli mysigt! Nu ska jag sätta igång här hemma, vi hörs sen. :D





Julia Jansson
01 January, kl. 15:37 | Blogg; http://nouw.com/juliasimonejansson

Åhh det är ju inte alls långt kvar nu!!

Sigrid
01 January, kl. 15:54 | Blogg; http://nouw.com/sigridalicia

Åh så skönt att det inte var något som var fel! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback