Alice Lilja

Hemgång från västkusten

 
 
Nu har vi precis börjat rulla hemåt från västkusten. 😀 Det gick jättesnabbt och enkelt att packa ihop allting och komma iväg, så skönt. ☺️ Cornelia ligger och sover lilla snuttan. 💕 Hoppas på att vägen hem går lika bra som när vi åkte hit. 😀
 
Nu har vi några timmar att döda i bilen, så jag ska titta på nån film och försöka vila lite. ☺️ Jag längtar så efter att komma hem till min egna säng, dusch, alla kläder, wifi och tv haha! 🙊 
Det är skönt att vara borta, men känslan när man kommer tillbaka hem är nog oslagbar. 😍 Men vi har iallafall haft en underbar semester, så tacksam för min fina familj. 💕
 
När jag kommer hem ska jag försöka klippa ihop vloggen åt er också, så får vi se hur jag lyckas med det. 😀 Hoppas det blir bra!
KRAM. 🌸





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback