Alice Lilja

Nya napparna godkända

 
 
Hej på er. 😀 Idag sov vi till 8, så skönt! Sen dess har vi bara myst. ☺️ Nu ligger Cornelia och sover middag och jag har plockat undan, diskat, städat och packat in alla våra grejor i bilen, för när hon vaknar ska vi åka hemåt igen. ☺️ Då kommer mamma/mormor och hälsar på också. 😀💕
 
Ser ni hennes nya fina nappar!? 😀 Äntligen säger jag bara. Cornelia har använt EN napp sen hon föddes, hon har vägrat alla andra. Och självklart så köpte jag den nappen i Barcelona. 😖 Så vi har letat och letat efter likadana nappar utan resultat. Men förra veckan så satt jag och googlade hur länge som helst, och TILLSLUT hittade jag en sida som sålde sånna nappar. 😍 Vart helt lyrisk haha. Så nu äntligen har vi fått hem dom, och dom funkar hur bra som helst. 😀💕 Men vi sparar nog den gamla godingen ifall att....😏 
 
 
 
 





Cissi
07 July, kl. 12:29 | Blogg; http://nastanperfekt.blo.gg

Men så söt! Vilken tur att du fick tag på dem

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback