Alice Lilja

Just nu

- Vi behöver verkligen storstäda hela lägenheten, har skjutit upp det hur länge som helst haha.....men det är ju sååå tråkigt 😳

- Det är verkligen så himla skönt att det blivit sommar påriktigt! Trots att endel dagar är kallare så är det fortfarande sommar, underbart! 

- Vi har börjat handla hem massa saker och dekorationer till dopet, även bokat/beställt doptårtorna! Jag älskar att fixa med allt, det kommer bli såå bra. 😀

- Vi håller på och träna på att äta ur flaska, för på midsommar ska Cornelia sova borta hos mormor för första gången. 🙊

- Jag ska boka tatueringstid! Har funderat på det ett tag och nu känner jag att det är dax för en ny gadd. 😉

- Serien jag och Linus har börjat titta på heter Fear of The Walking Dead, vi har verkligen fastnat! Skitbra. 😀 

- Jag måste boka tid för att fylla på mina fransar, dom börjar spreta åt alla håll haha...😜








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback