Alice Lilja

Slappardag i solen



Idag har Cornelia på sig en av mina favvooutfits. 😍 mönstret på dessa leggings är så underbart! Små fina blommor. Hårknuten är ju också en given detalj. 😉

Mini ligger fortfarande och sover och har gjort i typ 3 timmar, trött av värmen förmodligen. ☺️ Så jag har suttit ute med Simon och solat under hela tiden, så himla skönt. 😀 Men nu skulle han åka iväg så jag gick in och lagade mat, så nu ligger jag proppmätt i soffan och väntar på att mini ska vakna. 💕 Man saknar ju henne när hon sover så länge haha. 🙊 



 Det börjar komma in massa nytt och fint på alla hemsidor. 😍 Så jag ska nog sätta mig och kika runt lite och klicka hem lite fint. 🙊 

Kläder och skönhet är verkligen mina största intressen och har varit så länge jag kan minnas. Älskar att handla både till mig själv, Cornelia och Linus. 😀 Helst ska vi matcha allihop. 😏 
KRAM








Ida - foto & häst
06 June, kl. 14:42 | Blogg; http://prinsesc.blogg.se/

så himla söt outfit :')

Louise
06 June, kl. 14:45 | Blogg; http://www.louisemjonssons.se

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg, kika in om du är intresserad, vore super kul!
Istället för att skrolla bland inläggen så hittar du tävlingen under kategorin Tävlingar/Samarbeten.

Ha en fortsatt bra dag.
Kram :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback