Alice Lilja

Sommaren är här!

 
Idag är det 3e juni, så vi har gått några dagar in på den riktiga sommaren. :D Och vilket väder juni hade med sig! Vi har just nu 28 grader i skuggan och klockan är strax innan 12. Helt underbart. :love: 
Jag är verkligen en sommartjej, älskar allt som har med sommaren att göra. Sol och värme, bara ben, ligga vid stranden, goda drinkar, grilla på kvällarna, minisemestrar och allt där till. :) Jag trivs så bra i värmen och jag tycker det är helt underbart.
 
I sommar har vi än så länge planerat att åka på en minisemester till Grebbestad. :) Det är såå fint där, med hamn och strand, fina områden med små gulliga hus, shopping i butiker på bryggan, äta skaldjur tills man storknar och så vidare. :D Så dit längtar jag verkligen! Jag längtar till semester med min fina lilla familj. ♥





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback