Alice Lilja

3 veckor gammal ♥

 
 
Igår blev våran fina prinsessa 3 veckor gammal. ♥ Tiden går så himla fort! Det känns som hon föddes igår, samtidigt som att det känns som att hon alltid varit hos oss. 
 
Det man just nu märker på hennes utveckling är att hon är vaken mer och mer under dagarna, hon ser mer och bättre och fäster blicken mer och mer vilket är jättekul! :) Hon känner verkligen igen mamma och pappa och trivs lika bra hos oss båda vilket är jätteskönt! Hon är än så länge jättesnäll på nätterna, sover oftast mellan 22/23 till 09/10 på morgonen och vaknar då under natten 1 eller 2 gånger och äter. :) Hon har lite problem med lite gaser i magen ibland under dagen, men det går oftast över rätt fort. 
Hon är så snäll och världens finaste lilla bebis. ♥ 
 
Med mig efter förlossningen är allt jättebra nu! Jag känner mig helt återställd i kroppen. Avslaget är borta sen ungefär en vecka tillbaka vilket är jätteskönt. Den nedre regionen känns och ser ut som den gjorde innan förlossningen, haha! Jag är inte alls lika trött längre, utan klarar en hel dag utan problem, men vill gärna vila en liten stund på dagen, det gör så mycket.
Jag har hitills gått ner ca 13 kilo av mina 23 kilo jag gick upp, så det är lite kvar men massor är redan borta, så skönt. :D Nu gäller det att äta bra mat och röra mycket på sig så att resten försvinner så fort som möjligt. :) Kvinnokroppen är verkligen fantastisk på så många plan!





Angelin
03 March, kl. 14:45 | Blogg; http://angelinfrejd.blogg.se/

Tiden går verkligen super snabbt! Så söööt hon är och vad fin du är :)

Amanda
03 March, kl. 16:15 | Blogg; http://amandaihs.forme.se

Finaste ni <3

linah
03 March, kl. 17:36 | Blogg; http://nouw.com/afroeve

du är otroligt fin!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback