Alice Lilja

Testbakar inför dopet

 
 
Medans Cornelia är hos sin 
morfar och busar så passade jag på att testbaka macarones inför dopet som är nästa söndag. 😀 Jag ville verkligen ha sånna då dom är så fina haha! 
Det var mycket enklare än jag trodde, och dom blev supergoda. 😍 Dom är väl inte det vackraste jag sett, men är nöjd för att vara första gången. 🙊 Så detta blir det absolut att baka till dopet! 😀💕
 
Nu ska jag passa på att vika lite tvätt och ta en dusch innan loppan kommer hem igen. ☺️ KRAM. 🌸





♫♪ sandra
07 July, kl. 15:03 | Blogg; http://www.sandramusic.spotlife.se

gott!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★
07 July, kl. 18:57 | Blogg; http://www.saramadeleine.se

Vet du jag har aldrig ätit såna :p. Aldrig någonsin trots att så många skriver om dem och man nog borde. Men har faktiskt aldrig blivit bjuden på dem och sen ja det har aldrig blivit tid för att testa :D. Tycker dem ser fina ut i alla fall :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback